مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 16:282019-09-15ورزشي

کاپ سوپر جام بازهم در سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس اهدا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هدای سوپرجام فصل گذشته به باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ باعث شد تا انتقاد به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به خاطر این موضوع صورت بگیرد اما در شرایط فعلی به نظر می رسد یک بار دیگر قرار است پرسپولیسی ها جام .

- مسئولان سازمان لیگ قصد دارند همچون سال گذشته با دعوت از مدیران این باشگاه جام را در سکوت خبری به پرسپولیس اهدا کنند و با این حساب خبری از اهدای جام در ورزشگاه آزادی نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اهدای سوپرجام فصل گذشته به باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ باعث شد تا انتقاد به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به خاطر این موضوع صورت بگیرد اما در شرایط فعلی به نظر می رسد یک بار دیگر قرار است پرسپولیسی ها جام سوپرجام را در ساختمان سازمان لیگ و نه در ورزشگاه آزادی دریافت کنند! از روزی که محمدحسن انصاری فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تلاش هایی را برای گرفتن این جام انجام داد و حتی امروز در سازمان لیگ حضور پیدا کرد تا کماکان پیگیر این مسئله باشد اما از سازمان لیگ خبر می رسد که آنها قصد دادن کاپ سوپرجام را به پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپ سوپر جام بازهم در سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس اهدا می شود

کاپ سوپر جام بازهم در سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس اهدا می شود