مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 16:182019-09-15اقتصادي

ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین بار در ایران


سامانه هوشمند حمل ونقل ماکسیم پس از ارائه بسیاری از خدمات برای نخستین بار در ایران، هم اکنون سرویس «انتظار رایگان» را به مسافران و رانندگان خود عرضه می کند.

- سامانه هوشمند حمل ونقل ماکسیم پس از ارائه بسیاری از خدمات برای نخستین بار در ایران، هم اکنون سرویس انتظار رایگان را به مسافران و رانندگان خود عرضه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابراعلام ماکسیم، تأخیر پروازت با ما، سیستم رزرو سفر یکی از سرویس های ویژه اپلیکیشن ماکسیم است که در آن مسافر می تواند سفری را از قبل رزرو کند و پس از قبول درخواست سفر از سوی راننده، بدون نیاز به درخواست در لحظه انجام سفر، از رسیدن خودرو مطمئن باشد.

این سرویس برای نخستین بار در ایران از سوی ماکسیم ارائه شده است و مسافران به کمک آن می توانند برای روز و ساعتی مشخص سفرهای خود را رزرو کنند و رانندگان نیز می توانند به کمک آن سفرهایی با برنامه ریزی قبلی داشته باشند.

یکی از موارد پرکاربرد سیستم رزرو ماکسیم، سفرهایی است که مسافران از مبدأ فرودگاه یا ایستگاه قطار به مقصد خانه، محل کار یا هر جای دیگری درخواست می دهند.

تیم آنالیز ماکسیم در گزارشی که پیش از این منتشر شد، با بررسی سفرهای انجام شده، بیشترین مبدأ سفرهای شهر تهران را از پایانه های مسافربری هوایی و ریلی اعلام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین بار در ایران

ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین بار در ایران