مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 15:132019-09-15سياسي

رسیدگی به پرونده مقصران سیل گلستان به کجا رسید؟


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: بر اساس گزارش سازمان بازرسی پیرامون سیل، جرم 11 نفر از مسئولان استان در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی در بخشی از صحبت های خود در شورای اداری گرگان با اشاره به روند رسیدگی به پرونده مقصران سیل گلستان، اظهار کرد: گاهی اوقات ترک فعل ها جرم محسوب می شود و اگر مسئولی در حیطه کاری خود وظیفه ای که باید انجام می داده را انجام نداده و این امر باعث بروز خسارت شود، این اقدام جرم و قانون گذار برای آن مجازات در نظر گرفته است.

وی افزود: بر اساس گزارشی که سازمان بازرسی در اختیار ما قرار داده، برای 11 نفر از مسئولان استان در رابطه با موضوع سیل در دادسرای مرکز استان پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

سیدحسینی با اشاره به اینکه بیشتر جرائم این افراد ترک فعل است که باعث وارد شدن خسارت به مردم شده است، تصریح کرد: بازپرس در حال رسیدگی به این پرونده ها است و نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

دادستان گرگان در ادامه بدون نام بردن از اسامی هیچ یک از خاطیان شناخته شده در گزارش سازمان بازرسی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رسیدگی به پرونده استانداران و فرمانداران در استان ها میسر نیست، رسیدگی به پرونده آنها در تهران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده مقصران سیل گلستان به کجا رسید؟

رسیدگی به پرونده مقصران سیل گلستان به کجا رسید؟