مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 15:082019-09-15سياسي

برگزاری همایش جهانی «راه ابریشم» با حضور 16 کشور در همدان


معاون امور عمرانی استانداری همدان از برگزاری همایش جهانی راه ابریشم با حضور 16 کشور در همدان خبر داد وگفت: بخش خصوصی نظام یافته و فعالی در همدان وجود ندارد و همایش ها به صورت دولتی برگزار می شوند.

- برگزاری همایش جهانی راه ابریشم با حضور 16 کشور در همدان معاون امور عمرانی استانداری همدان از برگزاری همایش جهانی راه ابریشم با حضور 16 کشور در همدان خبر داد وگفت: بخش خصوصی نظام یافته و فعالی در همدان وجود ندارد و همایش ها به صورت دولتی برگزار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمودرضا عراقی یکشنبه 24 شهریور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه همدان باید به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران قابلیت های طبیعی و تاریخی خود را با استفاده از همایش های کشوری و جهانی به همگان معرفی کند، اظهار کرد: استان های با قدمت تاریخی زیاد در ایران وجود دارند که همه برای معرفی ظرفیت های خود به دنبال برگزاری رویدادهای جهانی هستند.

وی همایش جهانی راه ابریشم را نشست و موقعیت خوبی برای معرفی ظرفیت های همدان دانست و افزود: رویداد جهانی راه ابریشم از اول تا هفتم مهرماه با حضور اعضای سازمان جهانی یونسکو، وزیر علوم، نمایندگان وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در همدان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش جهانی «راه ابریشم» با حضور 16 کشور در همدان

برگزاری همایش جهانی «راه ابریشم» با حضور 16 کشور در همدان