مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 11:032019-09-15اقتصادي

تفاهم کمیته امداد با بانک سپه برای پرداخت 240 میلیارد تومان وام اشتغال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه پرداخت 240 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان کمیته امداد، با حضور سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد و محمدکاظم چقازردی، - با امضای تفاهم نامه میان کمیته امداد و بانک سپه، این بانک متعهد شد تا پایان سال 98 مبلغ 240 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به خانواده های تحت حمایت امداد پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه پرداخت 240 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان کمیته امداد، با حضور سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد و محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه به امضا رسید.

رییس کمیته امداد در این مراسم با تقدیر از همکاری بانک سپه در پرداخت وام قرض الحسنه اشتغال به خانواده های تحت حمایت امداد طی سال گذشته، گفت: دولت مکلف است در طول اجرای برنامه ششم توسعه، اعتبارات لازم برای اشتغال مددجویان را تامین کند و امسال مبلغ 3500 میلیارد تومان از محل منابع بانکی به همین منظور اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه سال 98 سقف وام اشتغال مددجویان به 50 میلیون تومان افزایش یافته است، ادامه داد: انتظار کمیته امداد این است که شبکه بانکی برای پرداخت وام قرض الحسنه اشتغال به خانواده های تحت حمایت، تضامین ساده و شرایط بهتری در نظر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم کمیته امداد با بانک سپه برای پرداخت 240 میلیارد تومان وام اشتغال

تفاهم کمیته امداد با بانک سپه برای پرداخت 240 میلیارد تومان وام اشتغال