مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 10:582019-09-15بين الملل

دولت لیبی هرگونه مداخله هواپیماهای ترکیه در جنگ این کشور را تکذیب کرد


نیروهای دولت توافق ملی لیبی مشارکت هرگونه هواپیمای نظامی ترکیه در جنگ علیه نیروهای خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی را رد کردند.

- نیروهای دولت توافق ملی لیبی مشارکت هرگونه هواپیمای نظامی ترکیه در جنگ علیه نیروهای خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" را رد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیاالیوم، مصطفی المجعی، سخنگوی مرکز اطلاع رسانی عملیات آتشفشان خشم (عملیات نیروهای توافق ملی لیبی) اعلام کرد: نیروهای دولت توافق ملی لیبی از هیچ هواپیمای خارجی به منظور حمله به مراکز و اهداف نیروهای حفتر کمک نگرفته اند.

نیروهای تحت فرمان حفتر چهارم آوریل گذشته یک عملیات نظامی گسترده را علیه شهر طرابلس آغاز کردند، حفتر هدف از این عملیات را پاکسازی طرابلس از تروریست ها اعلام کرد، سراج نیز به نیروهای هم پیمان با دولت توافق دستور داد با قدرت با نیروهای حفتر مقابله کنند.

المجعی در ادامه افزود: عملیات هوایی از طریق نیروی هوایی ملی و پهپادهای دولت لیبی و پیشبرد آن نیز توسط افسران لیبیایی انجام می شود.

این مسؤول لیبیایی اخبار منتشر شده توسط نیروهای حفتر در خصوص سرنگونی سه پهپاد ترکیه طی حمله به پایگاه هوایی الجفره را تکذیب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت لیبی هرگونه مداخله هواپیماهای ترکیه در جنگ این کشور را تکذیب کرد

دولت لیبی هرگونه مداخله هواپیماهای ترکیه در جنگ این کشور را تکذیب کرد