مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 07:432019-09-15اجتماعي

مقصر توسعه نیافتگی اهواز ما خوزستانی ها هستیم


استاندار خوزستان با بیان اینکه کلان شهر اهواز در خدمت رسانی و پروژه های عمرانی نسبت به کلان شهرهای همسطح خود عقب مانده است، گفت: مقصر این که اهواز در توسعه خدمات شهری رشد نیافته است، - تهرانی ها یا تبریزی ها نیستند بلکه مقصر، ما اهوازی ها و خوزستانی ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در آیین کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح 18 متری کیان آباد – مهرشهر اهواز که شامگاه شنبه (23 شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از کارکردهایی که در کلان شهرها بر عهده مدیران امور شهری و شوراهای شهر قرار دارد، مباحث ترافیکی و تسهیل در حمل و نقل شهری است.

این موضوع با تهیه امکانات حمل و نقل عمومی از قبیل اتوبوس و قطار شهری و ایجاد شاهراه ها و اتصالات مختلف جهت توزیع بار ترافیکی در سایر نقاط انجام می شود.

استاندار خوزستان پروژه تقاطع غیرهمسطح کیان آباد – مهرشهر اهواز گفت: این پروژه از جمله اقدامات جهت تسهیل و توزیع بار ترافیکی است و موجب افزایش ارزش افزوده برای سایر مناطق می شود و موجب می شود که بار ترافیکی تنها بر یک نقطه خاص متمرکز نشود.

شریعتی ادامه داد: همچنین پروژه احداث زیرگذر زردشت و جانبازان و ارتباط آن با پل نهم از دوره قبل آغاز شده و روند کار در این دوره سرعت یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر توسعه نیافتگی اهواز ما خوزستانی ها هستیم

مقصر توسعه نیافتگی اهواز ما خوزستانی ها هستیم