مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 شهریور 1398 ساعت 14:582019-09-12ورزشي

تقلای ناکام موج سازان و موج سواران در سوءاستفاده از خودسوزی یک دختر جوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، برخی از نمایندگان مجلس و سلبریتی ها در یک اقدام قابل تأمل به بهانه درگذشت دختر جوانی که چندی پیش خود را به آتش کشیده بود، - بصیرت و بینش آحاد جامعه تقلای موج سازان و موج سواران در اجرای سناریویی تازه علیه نظام و انقلاب به بهانه ماجرای خودسوزی دختر هوادار فوتبال را ناکام گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، برخی از نمایندگان مجلس و سلبریتی ها در یک اقدام قابل تأمل به بهانه درگذشت دختر جوانی که چندی پیش خود را به آتش کشیده بود، فضای مجازی را به آتش کشیده و سعی در تحریک افکارعمومی کرده اند، این درحالی است که به گفته برخی از اعضای خانواده آن مرحومه، هیچ یک از مدعیان امروز، روزهای گذشته هیچ سراغی از این دختر رنجور نگرفته بودند! ماجرا این گونه رقم خورد که در عصر روز 11 شهریور ماه جاری، مرکز رسانه قوه قضاییه طی اطلاعیه ای از خودسوزی خانمی مقابل یکی از واحدهای قضایی تهران خبر داد؛ خانمی که بعداً مشخص شد سحر خدایاری نام دارد و 22ساله است.

براساس اطلاعیه منتشرشده از سوی مرکز رسانه قوه قضاییه، این فرد در اسفندماه سال 97 و در حالی که پوشش نامناسب داشته است، با مأمورین نیروی انتظامی درگیر می شود و به آنها توهین می کند که مستندات لازم در همین رابطه از ناحیه مأمورین تهیه و به دادسرای تهران تحویل می شود، بر همین اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای ناکام موج سازان و موج سواران در سوءاستفاده از خودسوزی یک دختر جوان

تقلای ناکام موج سازان و موج سواران در سوءاستفاده از خودسوزی یک دختر جوان