مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 شهریور 1398 ساعت 12:232019-09-12سياسي

یزد پایلوت کشوری در طرح نیروگاه های خورشیدی شود


رییس مجمع نمایندگان استان یزد، گفت: توسعه صادرات نقش مهمی در تأمین اعتبارات لازم برای تقویت زیرساخت های استان در حوزه های مختلف ایفا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال دهقانی فیروزآبادی در نهمین ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که با حضور وزیر نیرو و جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این که در سال های گذشته مدیران دستگاه های اجرایی تلاش های زیادی برای ایجاد و تقویت زیرساخت های توسعه ای انجام دادند، اظهار کرد: متأسفانه امروز شرایط اقتصادی دولت مثل گذشته نیست، به همین دلیل توسعه کشور در حوزه های مختلف به تدوین برنامه های راهبردی موثر نیاز دارد.

وی رفع موانع و چالش های اقتصاد مقاومتی از جمله اولویت های جدی مسئولان و مدیران اجرایی قرار گرفته است، افزود: توجه به توسعه صادرات از جمله راهکارهای رونق تولید و تأمین اعتبار لازم برای توسعه پایدار است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، گفت: استان یزد در حال حاضر بهترین شرایط برای تبدیل شدن به پایلوت اجرای طرح نیروگاه های خورشیدی در کشور را دارد.

دهقانی تلاش های وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاهای شهرستان تفت را از جمله خدمات حائز اهمیت این وزارتخانه در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنم استفاده از ظرفیت های مردمی و زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد پایلوت کشوری در طرح نیروگاه های خورشیدی شود

یزد پایلوت کشوری در طرح نیروگاه های خورشیدی شود