مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 شهریور 1398 ساعت 15:082019-09-08اقتصادي

کشت هزار هکتار چغندر پاییزه در سه استان


مدیرعامل اتحادیه مرکزی شرکت های تعاونی تولید روستایی تاکید کرد که امسال کاشت چغندره پاییزه در هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان های فارس، ایلام و کرمانشاه دنبال می شود.

- مدیرعامل اتحادیه مرکزی شرکت های تعاونی تولید روستایی اعلام کرد: کشت هزار هکتار چغندر پاییزه در سه استان مدیرعامل اتحادیه مرکزی شرکت های تعاونی تولید روستایی تاکید کرد که امسال کاشت چغندره پاییزه در هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان های فارس، ایلام و کرمانشاه دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه فارس، محمدرضا رزاقی، یکشنبه 16 شهریور در جلسه نشست کشت چغندر پاییزه در شیراز گفت: توسعه کاشت چغندرقند پاییزه در دستور کار قراردارد.

رزاقی افزود: امسال تعاونی تولید روستایی، کشت چغندرقند را در سه استان کرمانشاه، ایلام و فارس و در سطحی حدود یک هزار هکتار اجرا خواهد کرد.

به گفته این مقام مسئول، برای سهولت توسعه چغندرقند کارگروه استانی متشکل از نمایندگان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، صندوق بیمه و بانک کشاورزی با دبیری اتحادیه استان تشکیل شده و برای مدیریت بهتر کشت و کمک به کشاورزان، اتحادیه تعاونی کشور با برخی کارخانه های قند، قرارداد منعقد کرده اند.

رزاقی گفت: اتحادیه مرکزی تعاونی های تولید، 1500 شرکت تعاونی های تولید در سطح کشور و بیش از 170 شرکت در استان فارس ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت هزار هکتار چغندر پاییزه در سه استان

کشت هزار هکتار چغندر پاییزه در سه استان