مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 ساعت 14:532019-09-05سياسي

هیچ خط قرمزی در برخورد با مفاسد وجود ندارد


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در برخورد با مفاسد هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

- حجت الاسلام شکرالله بهرامی در گفت وگو با ایسنا در حاشیه شورای اداری شهرستان خرم دره با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در قوه قضاییه تسریع در روند دادرسی و رسیدگی با دقت به پرونده ها است، اظهار کرد: اطاله دادرسی از آفات پرونده ها در قوه قضاییه است.

وی با بیان این که طولانی شدن پرونده موجب مردن پرونده می شود، افزود: احیای پرونده ای که بمیرد کار سختی است، از این جهت که ادله قرائن و شواهد از بین می رود.

این مسئول افزود: قوه قضاییه با تامین نیروی انسانی، تامین تجهیزات، قضات باتجربه و با کار جهادی دنبال این است که اطاله دادرسی را از بین ببرد و در سرعت مناسب به پرونده ها رسیدگی کند.

بهرامی با بیان این که برخورد با مفاسد اقتصادی، از گذشته جدی بوده اما در دوره جدید با جدیت بیشتری دنبال می شود، یادآور شد: همه مردم جدیت و تاثیر مبارزه با مفاسد را می بینند که این امر سبب ایجاد رضایت نسبی شده است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این که موضوع مهم این است که قوه قضاییه اراده جدی در برخورد با مفاسد را داشته باشد تا فرمان مقام معظم رهبری که یک دهه از آن می گذرد به منصه ظهور برسد، افزود: به فضل خدا قوه قضاییه با جدیت وارد این موضوع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ خط قرمزی در برخورد با مفاسد وجود ندارد

هیچ خط قرمزی در برخورد با مفاسد وجود ندارد