مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1398 ساعت 22:182019-09-03سياسي

وزیر اقتصاد به خاطر سازمان امور استخدامی از مجلس کارت زرد گرفت


معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: سوالات روز سه شنبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد در مورد ثبت اطلاعات دستگاهها در سامانه حقوق و دستمزد دولت پیش تر در کمیسیون اقتصادی مجلس طرح و پاسخ های لازم در خصوص عدم ارتباط .

- معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: سوالات روز سه شنبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد در مورد "ثبت اطلاعات دستگاهها در سامانه حقوق و دستمزد دولت" پیش تر در کمیسیون اقتصادی مجلس طرح و پاسخ های لازم در خصوص عدم ارتباط موضوع با وظایف وزارت اقتصاد ارائه شده و کمیسیون مربوطه به خارج بودن سوال از حیطه اختیارات و وظایف این وزارتخانه رای داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل جلیلی با اشاره به انجام وظایف قانونی این وزارتخانه در ارتباط با ثبت اطلاعات مدیران خود در سامانه حقوق و دستمزد دولت اظهار کرد: وزیر اقتصاد بابت عمل نکردن دیگر دستگاهها به وظایف قانونی خود در ارتباط با این سامانه، از مجلس شورای اسلامی کارت زرد گرفت.

وی افزود: به رغم این موضوع و با وجود اینکه بیش از 100 سوال مربوط به سایر وزارتخانه ها در سالهای 1397 و سالجاری در نوبت طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بود، هیات رییسه کمتر از یک هفته پس از اعلام وصول سوال، نسبت به طرح آن در صحن علنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد به خاطر سازمان امور استخدامی از مجلس کارت زرد گرفت

وزیر اقتصاد به خاطر سازمان امور استخدامی از مجلس کارت زرد گرفت