مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 12:082019-08-26سياسي

برخی افراد سودجو دنبال زدن محصولات داخلی و رفتن به سمت واردات هستند


معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور گفت: با کمال تاثر افراد سودجو که متاسفانه برخی هم در دولت ها هستند یا به خاطر منافع مالی یا عدم درک درست و عدم غیرت ملی و همچنین افراد نفوذی که به دنبال مایوس کردن و زدن محصولات داخلی و رفتن .

- معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور گفت: با کمال تاثر افراد سودجو که متاسفانه برخی هم در دولت ها هستند یا به خاطر منافع مالی یا عدم درک درست و عدم غیرت ملی و همچنین افراد نفوذی که به دنبال مایوس کردن و زدن محصولات داخلی و رفتن به سمت واردات هستند را شاهد هستیم و برخی را با اسم می شناسیم که در خریدهای مختلف چطور به خرید جنس خارجی اصرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری امروز دوشنبه چهارم شهریور در بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در این مرکز، گفت: امیدواریم دولت در مسیر اعتلای کشور و کمک به چنین مجموعه هایی که منشا خدمت دارند بیش از گذشته کمک کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و با بیان اینکه امروز روز مباهله هم هست گفت: از این روز می توان درس هایی گرفت، یکی اینکه انسان در دفاع از ارزش ها باید با همه سرمایه خود وارد شود، نسل ما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی افراد سودجو دنبال زدن محصولات داخلی و رفتن به سمت واردات هستند

برخی افراد سودجو دنبال زدن محصولات داخلی و رفتن به سمت واردات هستند