مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 10:582019-08-26سياسي

قدردانی و تجلیل از قضات و کارمندان نمونه دادستانی کل کشور


به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور از قضات و کارمندان نمونه دادستانی کل تقدیر و تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین منتظری در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، گفت: قدردانی از زحمات همکاران جزو وظایف ما می باشد، کما اینکه موضوع قدردانی و سپاسگزاری در دین مبین اسلام مورد تاکید فراوان قرار گرفته است.

وی گفت: این مراسم در راستای تشکر و تجلیل از کسانی است که با همه کمبودها و مشکلاتی که وجود دارد با تمام وجود به نظام و مردم عزیزمان خدمت می کنند، اگرچه پاداش این مجاهدت ها و تلاشهای صادقانه نزد خداوند متعال محفوظ است.

منتظری افزود: وظیفه خود میدانم از همه همکاران خود در دادستانی کل کشور قدردانی و تشکر داشته باشم و امیدوارم که بتوانیم در هرعرصه و سنگری که هستیم بیش از گذشته به مردم خدمت کنیم.

دادستان کل کشور ادامه داد: اعتقاد دارم که در نظام جمهوری اسلامی ایران هرچه تلاش و خدمت شود نمی توان حق این انقلاب را به جا آورد.

چون شهدای بسیاری تقدیم این نظام مقدس شده و مجاهدت های بیشماری صورت گرفته است و لذا باید شکرگزار این نعمت بوده و برای حفظ آن بیش از گذشته تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی و تجلیل از قضات و کارمندان نمونه دادستانی کل کشور

قدردانی و تجلیل از قضات و کارمندان نمونه دادستانی کل کشور