مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 10:332019-08-26پزشكي

شانه ساز: شرکت های دارویی دریافت کننده ارز رصد می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون امور دارویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل گروه راستی آزمایی اطلاعات ارز دارویی خبر داد و گفت: - معاون امور دارویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل گروه راستی آزمایی اطلاعات ارز دارویی خبر داد و گفت: تمام شرکت های دارویی دریافت کننده ارز دارویی رصد می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون امور دارویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل گروه راستی آزمایی اطلاعات ارز دارویی خبر داد و گفت: تمام شرکت های دارویی دریافت کننده ارز دارویی رصد می شوند.

محمدرضا شانه ساز افزود: هنوز سامانه هایی که بین بانک مرکزی، گمرک، جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت بهداشت وجود دارد، با همدیگر همخوانی ندارند و به هم لینک نشده اند.

وی ادامه داد: گاهی اختلافاتی در این سامانه ها به وجود می آید که باعث می شود در برخی مواقع ناخواسته و متاسفانه در بسیاری مواقع خواسته از این خلاء ها استفاده شود و افرادی سوء استفاده کنند.

رییس سازمان غذا و دارو گفت: هم اکنون در حال دریافت اطلاعات از شرکت ها هستیم و علاوه برآن گروهی را تشکیل داده ایم که اطلاعات را راستی آزمایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانه ساز: شرکت های دارویی دریافت کننده ارز رصد می شوند

شانه ساز: شرکت های دارویی دریافت کننده ارز رصد می شوند