مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 10:182019-08-26سياسي

برخی در پوشش اعتراضات کارگری، اهداف دیگری را دنبال می کنند


رییس قوه قضاییه با بیان اینکه اعتراضات کارگری در کشور کم نیست و ما در حال رسیدگی به آنها هستیم، گفت: دغدغه کارگران قابل درک است و باید دستگاه های مسئول مشکلات را حل کنند منتها گاهی کسی در پوشش مسائل کارگری، - اهداف دیگری را دنبال می کند که ما این قبیل اقدامات را نباید به حساب کارگران بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، سیدابراهیم رییسی در دیدار نمایندگان کمیسیون اجتماعی و کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی، همکاری و تعامل بین قوا را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و تصریح کرد: ما مجلس و دولت را در مبارزه با فساد کنار خود می بینیم و معتقدیم حساسیت در قوا برای مقابله با فساد باید مضاعف باشد زیرا هر گونه روابط ناسالم و فساد، برای توسعه یافتگی، امنیت سرمایه گذاری و کارآفرینی مضر است.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: ما معتقدیم شهدا در بهترین شرایط سنی در مسیر ایثار و فداکاری قدم برداشتند و بهترین معامله را کردند.

آن ارواح بزرگ، امروز ناظر بر اعمال ما هستند و پسندیده نیست برخی افراد با سوداگری و سوءاستفاده خود، آبروی کشور و نظامی را که این خونهای مطهر برای قوام و دوام آن بر زمین ریخته شده، مورد خدشه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی در پوشش اعتراضات کارگری، اهداف دیگری را دنبال می کنند

برخی در پوشش اعتراضات کارگری، اهداف دیگری را دنبال می کنند