مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 23:132019-08-25اقتصادي

پرشتاب ترین نوع گردشگری در دنیا کدام است؟


رییس انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: در حال حاضر طبیعت گردی را پرشتاب ترین نوع گردشگری دردنیا می دانیم که رشد آن در سال بیش از 20 درصد است و هیچ نوع از گردشگری این نوع شتاب را ندارد و دلیل اصلی آن این است که مردم برای آسایش و تمدد اعصاب به این نوع گردشگری .

- رییس انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: در حال حاضر طبیعت گردی را پرشتاب ترین نوع گردشگری دردنیا می دانیم که رشد آن در سال بیش از 20 درصد است و هیچ نوع از گردشگری این نوع شتاب را ندارد و دلیل اصلی آن این است که مردم برای آسایش و تمدد اعصاب به این نوع گردشگری احتیاج دارند که دلیل افزایش و رشد بوم گردی ها، همین نیاز جدید مردم است.

فرید جواهرزاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص نگاه علمی که امروزه در حوزه توسعه گردشگری مطرح است، اظهار کرد: ما در تعریف گردشگری نیز با انواع گردشگری روبه رو می شویم که بسیار خلاقانه، ابتکاری و به روز است و در حال حاضر بر اساس مطالعاتی که در سطح سازمان جهانی جهان گردی انجام شده است بیش از 120 نوع گردشگری تعریف شده داریم.

وی افزود: این نشان می دهد موضوعات، موضوعات جدیدی بوده و این جدید بودن به دلیل تنوع طلبی و نوع نگاه بشر به موضوع سفر است و شاید یکی از خصوصویات سفرهای جدید این باشد که گردشگران دیگر به دنبال سفرهای طولانی مدت نیستند که پدیده ای جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرشتاب ترین نوع گردشگری در دنیا کدام است؟

پرشتاب ترین نوع گردشگری در دنیا کدام است؟