مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 18:132019-08-25سياسي

نشست اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس با رییس دستگاه قضا درباره خودروسازان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا امیرحسنخانی عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز هیئت رییسه این کمیسیون، - عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس از نشست این کمیسیون با رییس دستگاه قضا به منظوربحث و بررسی پیرامون موضوع عدم انجام تعهدات توسط شرکت های خودروسازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا امیرحسنخانی عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز هیئت رییسه این کمیسیون، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد بازدید های میدانی از برخی گمرکات کشور انجام شود تا گزارش کمیسیون درباره بحث گمرکات تکمیل شود و در صحن کمیسیون قرائت شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه موضوع عدم انجام تعهدات توسط خودروسازان مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد تا در همین رابطه اعضای کمیسیون نشستی را با رییس دستگاه قضا داشته باشند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس اضافه کرد: علاوه بر این در جلسه امروز مسائل مطرح شده در رابطه با بدهی تعدادی از بانک ها به وزارت امور اقتصادی و دارایی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد تا نشستی برای بررسی این موضوع و اینکه این میزان بدهی به چه شکل و چه مقدار است و به منظور ایجاد شفافیت در این باره در کمیسیون برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس با رییس دستگاه قضا درباره خودروسازان

نشست اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس با رییس دستگاه قضا درباره خودروسازان