مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 18:032019-08-25سياسي

دو استعفاء تئاتری در خراسان رضوی


«سید جواد اشکذری» و «مرتضی ملتجی» از اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی به دلیل آنچه «اعتراض به وضعیت اسفبار تئاتر استان» اعلام کرده اند؛ - سید جواد اشکذری و مرتضی ملتجی از اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی به دلیل آنچه اعتراض به وضعیت اسفبار تئاتر استان اعلام کرده اند؛ استعفا دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای بیانیه مشترک این دو عضو مستعفی آمده است: آمدیم که بمانیم و کار کنیم با اهدافی بلند و نگاهی عمیق.

آمدیم تلاش کنیم تا انجمن هنرهای نمایشی شهر و استان مان که در آن بزرگ شده ایم، با هم اندیشی، هم فکری و یاری هنرمندان در مسیر رشد و شکوفایی قرار دهیم.

ما نیامده بودیم که برویم اما ناتوانی انجمن هنرهای نمایشی استان در کنار بی تدبیری، بی توجهی و عدم کارآیی مدیریت هنری فعلی استان، متاسفانه انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی را به یکی از ضعیف ترین انجمن های هنرهای نمایشی در چند دوره اخیر استان تبدیل کرده است.

در ادامه این نوشتار عنوان شده است: وقتی مدیران فرهنگ و ارشاد استان در برابر تلاش ها و افتخارآفرینی هنرمندان درجه یک تئاتر استان عکس می گیرند و پز می دهند و بیانیه های خبری شان، گوش رسانه ها را کر می کند، چرا هیچ گاه در برابر بی عدالتی ها، بی قاتونی ها و خلف وعده های هیئت مدیره انجمن هنرهای نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو استعفاء تئاتری در خراسان رضوی

دو استعفاء تئاتری در خراسان رضوی