مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 15:432019-08-25سياسي

حضور دشمن را به صورت مستمر حتی در حوضچه ها و اسکله ها رصد می کنیم


فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم قدردانی از رزمندگان عملیات توقیف نفتکش متخلف انگلیسی گفت: در دریا به مهارت و توانمندی لازم و کافی برای مهار اهداف دشمن دست پیدا کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم قدردانی از فرماندهان و رزمندگان عملیات توقیف نفتکش متخلف انگلیسی در بندرعباس اظهار داشت: فرزندان دریادل ایران در نیروی دریایی ارتش و سپاه با انگیزه قوی و عزم راسخ و اهداف مشترک در دریا برای تحقق برنامه های رزمی و دفاعی آمادگی دارند.

دریادار تنگسیری با تأکید بر نقش ایمان و باورهای اعتقادی و انگیزه ی فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه بر محور ولایت و رهبری، تأکید کرد: آمادگی و توانمندی نیروی دریایی بی تردید ثمره عینی خون شهدا، مجاهدت و تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی داخلی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: همدلی ، آمادگی و استطاعت کم نظیری در عرصه دفاع دریایی حاصل شده است و در دریا به مهارت و توانمندی لازم و کافی برای مهار اهداف دشمن دست پیدا کرده ایم.

وی با اشاره به نقش شهدای دریایی به ویژه شهدای خلیج فارس خاطر نشان کرد: پرچم عزتی که شهدا برافراشتند امروز به دست رزمندگان جوان، مؤمن و پرانگیزه ای داده شده است که در خلیج فارس و دریای عمان می درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دشمن را به صورت مستمر حتی در حوضچه ها و اسکله ها رصد می کنیم

حضور دشمن را به صورت مستمر حتی در حوضچه ها و اسکله ها رصد می کنیم