مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 14:082019-08-25سياسي

سالاری: اصلاح رویه ها در حوزه پرونده الکترونیک و نظام ارجاع پیگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی سالاری در مراسم بزرگداشت روز پزشک و دارو ساز و تقدیر از پزشکان و داروسازان نمونه سازمان تأمین اجتماعی، - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اصلاح رویه ها در حوزه پرونده الکترونیک و نظام ارجاع از مهمترین مسائلی است که برای تحقق برنامه ها با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی سالاری در مراسم بزرگداشت روز پزشک و دارو ساز و تقدیر از پزشکان و داروسازان نمونه سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: پزشکان و داروسازان به صورت مستقیم و در زمان سختی و دردمندی به بیماران خدمت رسانی می کنند که داشتن چنین موقعیتی، افتخاری ارزشمند است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تبریک روز پزشک و روز داروساز و تأکید بر اهمیت فراوان خدمات جامعه پزشکی، گفت: نیمی از جمعیت کشور مخاطبان حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی هستند و خدمات درمانی از جمله خدماتی است که بیمه شدگان و جامعه تحت پوشش از ابتدا و در تمام دوران ارتباط با سازمان تأمین اجتماعی، از آن بهره مند هستند و به همین جهت خدمات درمانی معرفی کننده سازمان تأمین اجتماعی به جامعه است.

وی با بیان اینکه مهمترین کار سازمان تامین اجتماعی رفع مشکل پرداخت های بخش درمان است، گفت: ماهانه 9200 میلیارد تومان هزینه در این بخش داریم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالاری: اصلاح رویه ها در حوزه پرونده الکترونیک و نظام ارجاع پیگیری می شود

سالاری: اصلاح رویه ها در حوزه پرونده الکترونیک و نظام ارجاع پیگیری می شود