مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 13:132019-08-25سياسي

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی نیازمند زیرساخت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در جمع پزشکان بیمارستان شهید باهنر کرمان اظهار داشت: - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: برای افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی باید حوزه زیرساخت ها و فضای جذب و به کارگیری نیرو ها را فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در جمع پزشکان بیمارستان شهید باهنر کرمان اظهار داشت: اقدامات خوبی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام شده است از جمله افتتاح بیمارستان جدید باهنر و بخش های دیگر که اتفاقات مثبتی را برای استان رقم زده است.

وی در ادامه بیان داشت: میبایست بصورت جدی تر در حوزه ارتقای شاخص های بهداشتی در جنوب استان پیگیری ها انجام گیرد، حضور وزیر بهداشت در جنوب استان کرمان فرصتی بود که شاخص های این منطقه ارائه شود و ارتقای آن ها را شاهد باشیم و اثار بهبود خدمات و رضایت مردم را شاهد باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به پیشنهاد مطرح شده برای افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی بیان کرد: برای این مسئله باید ابتدا به زیرساخت ها و امکاناتمان برای تربیت پزشکان نگاه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی نیازمند زیرساخت است

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی نیازمند زیرساخت است