مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 10:232019-08-25اقتصادي

ثبات بازار ارز قطعا به معنای کاهش قیمت ها نیست


رییس کل بانک مرکزی با اشاره به ایجاد ثبات نسبی در بازار ارز و به تبع آن در سایر بازارها، گفت: ثبات بازار ارز قطعا به معنای توقف یا کاهش قیمت ها و رفع فشار اقتصادی بر طبقات درآمدی متوسط و پایین جامعه نیست و صرفا شکست فشار حداکثری آمریکا در نیل به اهدافش را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالناصر همتی در پستی اینستاگرامی با بیان اینکه حمایت از اقشار با درآمد ثابت و پایین باید با جدیت پیگیری شود، گفت: در کنار برنامه ریزی های دولت، امید به بهبود شرایط با توجه به عزمی که در تولیدکنندگان و اخبار واصله از گوشه و کنار کشور در تلاش برای رونق تولید ملی می رسد، به شدت نسبت به شش ماه پیش فزونی یافته است.

رییس کل بانک مرکزی افزود: تلاش برای افزایش درآمدهای ارزی ناشی از صادرات نفت و فرآورده های نفتی و مهم تر از همه صادرات غیرنفتی به روش های مختلف در حال گسترش است.

همتی تاکید کرد که تلاش کشورهای همراه با تحریم، برای فاصله گرفتن از اشتباه خود و از همه مهم تر ارائه برخی از پیشنهادها برای کسب رضایت ایران، جهت پذیرش مذاکره، سیگنال های مهمی از پیروزی مردم ایران در صحنه مقاومت اقتصادی و نیز قدرت نمایی اش در منطقه است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات بازار ارز قطعا به معنای کاهش قیمت ها نیست

ثبات بازار ارز قطعا به معنای کاهش قیمت ها نیست