مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 07:582019-08-25بين الملل

واکنش دولتمردان به بسته فرانسوی / آقای ظریف! بسته فرانسه توهین آمیز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در مصاحبه با خبرگزاری فرانس پرس گفت: اگر ایران به این باور برسد که اروپا می تواند اجرای تعهدات خود در توافق هسته ای را آغاز کند، - واکنش دولتمردان به بسته فرانسوی / آقای ظریف! بسته فرانسه توهین آمیز است وزیر امور خارجه در اظهارنظری تأمل برانگیز گفته است که پیشنهادات رییس جمهور فرانسه درباره کاهش تنش ها درباره توافق هسته ای ایران در مسیر صحیحی به پیش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در مصاحبه با خبرگزاری فرانس پرس گفت: اگر ایران به این باور برسد که اروپا می تواند اجرای تعهدات خود در توافق هسته ای را آغاز کند، تهران نیز کاهش تعهدات برجامی خود را متوقف می کند.

ظریف تصریح کرد: زمانی که اروپایی ها تعهدات خود را آغاز کنند، ایران نیز آماده است تا تمام گام هایی را که اتخاذ کرده بازگرداند.

وی افزود: پیشنهادات امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه درباره کاهش تنش ها درباره توافق هسته ای ایران در مسیر صحیحی به پیش می رود، اما کار بیشتری باید انجام شود.

هدف مشترک فرانسه و آمریکا امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه، روز شنبه پس از دیدار با دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود در حاشیه نشست گروه 7، در اظهارنظری گستاخانه گفت که وی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دولتمردان به بسته فرانسوی / آقای ظریف! بسته فرانسه توهین آمیز است

واکنش دولتمردان به بسته فرانسوی / آقای ظریف! بسته فرانسه توهین آمیز است