مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 16:332019-08-24سياسي

تخلف بزرگی در نحوه واگذاری اردوگاه شهید باهنر فرهنگیان صورت گرفته است


قائم پناه، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اردوگاه شهید باهنر حیثیت و آبروی آموزش و پرورش است؛ - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه چرا باید برای پرداخت پاداش 60 میلیونی فرهنگیان اردوگاه آموزش و پرورش را به حراج بگذارند، گفت: تخلف بزرگی در نحوه واگذاری این اردوگاه صورت گرفته است.

قائم پناه، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اردوگاه شهید باهنر حیثیت و آبروی آموزش و پرورش است؛ با این وجود چرا باید برای پرداخت پاداش فرهنگیان این اردوگاه را به حراج بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه اردوگاه باهنر باید به اموال آموزش و پرورش برگردد؛ چرا که نحوه واگذاری آن با تخلف همراه بوده تصریح کرد: متاسفانه تخلف بزرگی در نحوه واگذاری اردوگاه شهید باهنر صورت گرفته است و این تخلف در سال 95 حدود 8 هزار میلیارد تومان بوده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: عده ای که داعیه دفاع از منزلت معلم را دارند بر این عقیده هستند که فروش اردوگاه شهید باهنر به خاطر پرداخت مطالبات فرهنگیان بوده که این دفاع بسیار بدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف بزرگی در نحوه واگذاری اردوگاه شهید باهنر فرهنگیان صورت گرفته است

تخلف بزرگی در نحوه واگذاری اردوگاه شهید باهنر فرهنگیان صورت گرفته است