مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 15:482019-08-24دانش

دوره های ارشد و دکتری دانشجویان خارجی باید پژوهش محور باشد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: دوره های ارشد و دکتری برای دانشجویان خارجی باید پژوهش محور باشد که آیین نامه آن نیز در شورای سیاست گذاری تدوین شده و دانشگاه باید تلاش کند این بخشنامه را اخذ کند و در این راستا گام بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور غلامی امروز (2 شهریور) در جلسه شورای دانشگاه، اظهار کرد: شرایط سال های گذشته کشور نشان داد که کشور ما توانمندی بسیار بالا و ظرفیت های خوبی دارد که می تواند بر اساس برنامه و راهبرد کلان سیاست کشور حتی بیش از آنچه انتظار می رود، پیش رود.

وی افزود: آنچه امروز آموزش عالی کشور در اختیار دارد، بعد از انقلاب اسلامی و پس از طی دوره ای که به دلایل مختلف به ضعف گرایید، موفق به کسب آن شده است.

ویزر علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: آموزش عالی در سال های نخست بعد از پیروزی انقلاب به سمت نیروی انسانی متخصص و نیروی کارشناسی مورد نیاز بخش های مختلف کشور حرکت کرد و در این زمینه نیز موفق بوده و با تربیت کارشناسان خبره, نیازی به کارشناس خارجی نداشتیم.

وی تصریح کرد: ایجاد مراکز رشد و پارک های علم و فناوری و توجه بیشتر به پروژه های تحقیقات کاربردی و انتقال دانش به جامعه، موجب شد تا دانشگاه ها دستاوردهای خوبی داشته باشند و چنانکه امروز هم در خبرها مشاهده می شود، روزانه ابتکارها و اختراعات جدیدی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های ارشد و دکتری دانشجویان خارجی باید پژوهش محور باشد

دوره های ارشد و دکتری دانشجویان خارجی باید پژوهش محور باشد