مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 15:032019-08-24سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب، منظومه ای جامع از همه دغدغه هاست


نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، منظومه ای جامع از همه دغدغه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمد بنیادی در نشست هم اندیشی اساتید حوزه علمیه قم با رویکرد تبیین رسالت حوزه های علمیه و روحانیت در قبال بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی توسط رهبری صادر شد، آسیب شناسی های منصفانه ای موج می زند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: حوزه، علمدار انقلاب اسلامی بوده و در تحقق این بیانیه مهم، نقش اساسی دارد، در این راستا نیازمند نگاه اجتهادی و استنباطی به بیانیه هستیم و باید از نگاه سطحی پرهیز شود.

وی تصریح کرد: باید از تبیین سطحی مضامین بیانیه گام دوم انقلاب جلوگیری کنیم، متأسفانه برخی از صحبت هایی که در مورد بیانیه عنوان می شود سطحی است و اگر جهت و سمت و سوی آن سست باشد تا ثریا دیوار کج خواهد رفت.

بنیادی خاطرنشان کرد: باید با نگاه عمیق، نکات مهم آن را آن چنان که هست طرح کرده و جهت دهی کنیم، در این باره نیازمند بررسی اصول و قواعد هستیم.

وی عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، منظومه ای جامع از همه دغدغه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و نگاه بخشی نگری نمی توان به آن انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب، منظومه ای جامع از همه دغدغه هاست

بیانیه گام دوم انقلاب، منظومه ای جامع از همه دغدغه هاست