مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 13:182019-08-24بين الملل

مالک نفتکش توقیف شده در ایران دست به دامن پوتین و مودی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که روند قضایی پرونده نفتکش استنا ایمپرو در ایران در حال پیگیری است، اریک هانل شرکت مالک این نفتکش انگلیسی خبر داده که نامه ای به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و نارندرا مودی نخست وزیر هند نوشته .

- مدیر عامل شرکت استنا بالک مالک نفتکش انگلیسی توقیف شده در ایران از نامه نگاری خود با رییس جمهور روسیه و نخست وزیر هند به منظور آزادی این نفتکش خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که روند قضایی پرونده نفتکش استنا ایمپرو در ایران در حال پیگیری است، اریک هانل شرکت مالک این نفتکش انگلیسی خبر داده که نامه ای به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و نارندرا مودی نخست وزیر هند نوشته و از آن ها برای آزادی این کشتی کمک خواسته است.

سه روز بعد از آنکه رسانه ها خبر دادند مدیر استنا بالک مالک نفتکش انگلیسی توقیف شده استنا ایمپرو با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در سفرش به سوئد دیدار کرد، مالک این نفتکش روز شنبه از نامه نگاری خود با رییس جمهور روسیه درباره این نفتکش خبر داد.

به نوشته پایگاه بی ان ان بلومبرگ ، اریک هانل مدیر عامل شرکت استنا بالک در مصاحبه با روزنامه سوئدی داپنس اینداستری (Dagens industry) ضمن خبر دادن درباره ارسال نامه به رییس جمهور روسیه برای آزاد شدن ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالک نفتکش توقیف شده در ایران دست به دامن پوتین و مودی شد

مالک نفتکش توقیف شده در ایران دست به دامن پوتین و مودی شد