مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 09:232019-08-24سياسي

151 هزار نفر در رشته های بدون کنکور ثبت نام کردند


حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گفت: - مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا امروز شنبه دوم شهریورماه 151 هزار نفر برای پذیرش در دوره های بدون کنکور یا براساس سوابق تحصیلی مهرماه 98 ثبت نام کردند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گفت: ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی بر مبنای قانون سنجش و پذیرش دانشجو مصوب 10 شهریور 92 مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو 8 و 12 دی ماه 97 انجام می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش بیان کرد: ثبت نام در این کدرشته ها از 20 اسفند 97 آغاز شده است و تا 28 شهریور 98 ادامه دارد.

دفترچه راهنمای ثبت نام از 17 بهمن ماه 97 منتشر شده است و تمامی داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی باید بر اساس این دفترچه و اصلاحات اعلام شده اقدام کنند.

وی گفت: هر داوطلب می تواند تا 100 کدرشته را از میان کدرشته های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته ثبت کند و برای انتخاب رشته باید علاوه بر دفترچه راهنمای ثبت نام به اطلاعیه های تکمیلی 30 اردیبهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

151 هزار نفر در رشته های بدون کنکور ثبت نام کردند

151 هزار نفر در رشته های بدون کنکور ثبت نام کردند