مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 07:032019-08-24دانش

جهادگران بسیج دانشجویی فارس در مناطق سیل زده خدمت رسانی می کنند


میثم فضل الله پور، مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مناطق سیل زده و لزوم حضور در این مناطق گفت: - مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری اردو های جهادی دانشگاه های این استان در مناطق سیل زده خبر داد.

میثم فضل الله پور، مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مناطق سیل زده و لزوم حضور در این مناطق گفت:هدف از انجام این طرح آبادانی روستا ها ومناطق محروم کشور بخصوص در مناطق سیل زده که خوزستان هم جز این مناطق محسوب می شود می باشد.

فضل الله پور با اشاره به زمینه های فعالیت این گروه جهادی مطرح کرد: در این مناطق بیشتر کار های عمرانی و خدماتی و فرهنگی در مناطق سیل زده خوزستان انجام می شود.

این اردو تا یکم شهریور ادامه دارد.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: افرادی که این کار خدا پسندانه رو انجام می دهند از محلی ها، دانش آموزان، و اکثریت دانشجو ها هستند.

وی با اشاره به شرایط فعلی در خوزستان و لزوم کار عمرانی در این مناطق گفت: به دلیل اینکه بیشتر در مناطق سیل زده کار های عمرانی انجام می شود، آقایان سهم بیشتری رابه خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران بسیج دانشجویی فارس در مناطق سیل زده خدمت رسانی می کنند

جهادگران بسیج دانشجویی فارس در مناطق سیل زده خدمت رسانی می کنند