مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 01:532019-08-23پزشكي

شهروندکشی سلبریتی ها با تبلیغ «دراگ» های بدون مجوز!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، از جراحی بینی گرفته تا لوازم آرایشی بهداشتی و خدمات پوست و ناخن که خیلی هایشان از سوی پزشکان و مراکز مجاز ارائه نمی شوند بلکه گاهی وقت ها یک سلبریتی در صفحه شخصی خودش مبلغ دارو های یک کمپانی داروسازی می شود .

- ، از جراحی بینی گرفته تا لوازم آرایشی بهداشتی و خدمات پوست و ناخن که خیلی هایشان از سوی پزشکان و مراکز مجاز ارائه نمی شوند بلکه گاهی وقت ها یک سلبریتی در صفحه شخصی خودش مبلغ دارو های یک کمپانی داروسازی می شود و پورسانتش را می گیرد و خیلی وقت ها هم اینفلوئنسر های اینستاگرامی برای شرکت های لوازم آرایشی بهداشتی یا مراکز خدمات بهداشتی و جراحی های زیبایی تبلیغ می کنند و صفحات اینستاگرامی این افراد به نوعی مرجع مراجعه افرادی است که به دنبال خدمات پزشکی و زیبایی هستند.

حالا پس از سال ها فعالیت سلبریتی و اینفلوئنسر ها و در کنارشان افراد پزشک و غیر پزشک در حوزه کالا ها و خدمات سلامت محور فعالند.

سازمان نظام پزشکی به صرافت افتاده تا سیل تبلیغات بی ضابطه کالا ها و خدمات سلامت در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام را ساماندهی کند.

تبلیغات بی ضابطه کالا ها وخدمات سلامت محور در شبکه های اجتماعی روز به روز بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندکشی سلبریتی ها با تبلیغ «دراگ» های بدون مجوز!

شهروندکشی سلبریتی ها با تبلیغ «دراگ» های بدون مجوز!