مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 15:232019-08-23سياسي

اعزام بالگرد های آب پاش به ارسباران به دستور امیر حاتمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، به دنبال آتش سوزی در جنگل های ارسباران و به دلیل صعب العبور بودن منطقه برای اطفای حریق و پیرو تماس حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده، - وزیر دفاع دفاع طی دستوری از معاونت مهندسی وزارت دفاع و مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی کشور خواست با هماهنگی یگان های پروازی هلال احمر و هوانیروز، 3 فروند بالگرد به جنگل های ارسباران اعزام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، به دنبال آتش سوزی در جنگل های ارسباران و به دلیل صعب العبور بودن منطقه برای اطفای حریق و پیرو تماس حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح ضمن ابراز نگرانی از ادامه آتش سوزی در ارسباران، خواستار به کارگیری امکانات و تجهیزات نیرو های مسلح برای خاموش کردن سریع آتش شد.

امیر سرتیپ حاتمی نیز طی دستوری خواستاری همکاری و بسیج نیرو های سپاه، ارتش و مرزبانی با همه امکانات برای اطفای حریق جنگل های منطقه ارسباران شد.

براساس این گزارش، وزیر دفاع دفاع طی دستوری از معاونت مهندسی وزارت دفاع و مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی کشور خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بالگرد های آب پاش به ارسباران به دستور امیر حاتمی

اعزام بالگرد های آب پاش به ارسباران به دستور امیر حاتمی