مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 ساعت 16:532019-08-22حوادث

دستگیری فروشنده دمنوش های میلیونی


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که به بهانه فروش دمنوش اقدام به کلاهبرداری از شهروندان در فضای مجازی کرده بودند، خبر داد.

- سرهنگ تورج کاظمی در گفت وگو با ایسنا دراین باره گفت: چندی پیش و درپی شکایت تعدادی از کاربران عضو کانال دمنوش های گیاهی مشخص شد فردی به بهانه فروش انواع دمنوش اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است.

وی ادامه داد: تعدادی از شاکیان پرونده با مراجعه به پلیس اعلام کردند که پس از ثبت سفارش صفحه بانکی پرداخت وجه خرید برایشان باز شده است و کلیه اطلاعات بانکی را بر روی صفحه ثبت کرده اند اما پس از انجام تراکنش هیچ تاییدیه ای دریافت نکرده و دقایقی بعد پیام برداشت مبلغ زیادی از حسابشان را دریافت کرده اند که در همین راستا مشخص شد گرداننده این کانال کلاهبردار بوده و صفحه مذکور نیز جعلی بوده است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه متهم پس از به دست آوردن اطلاعات بانکی شاکیان ارتباط مجازی خود را با شاکیان مسدود کرده بود، گفت: پرونده تشکیل شده تجمیع و برای شناسایی متهم در اختیار تیم مهندسی پلیس فتا قرار گرفت که در تحقیقات پلیسی متهم شناسایی شد.

وی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار دادسرای مبارزه با جرایم رایانه قرار گرفت، گفت: متهم برای اینکه نشانی از خود بر جای نگذارد به طور مرتب پروفای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فروشنده دمنوش های میلیونی

دستگیری فروشنده دمنوش های میلیونی