مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 ساعت 15:382019-08-22سياسي

سیاست های کلی اسلامشهر در حوزه فرهنگ باید در شورای فرهنگ عمومی تبیین شود


باید سیاست های کلی شهرستان در حوزه فرهنگ در جلسه شورای فرهنگ عمومی تبیین شود و بر مبنای مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، - سیاست های کلی اسلامشهر در حوزه فرهنگ باید در شورای فرهنگ عمومی تبیین شود امام جمعه شهرستان اسلامشهر گفت: باید سیاست های کلی شهرستان در حوزه فرهنگ در جلسه شورای فرهنگ عمومی تبیین شود و بر مبنای مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، در سطح بخش های مختلف شهرستان پیگیری و اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمد نوروزی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: ریشه فرهنگ اسلامی در قرآن و احادیث انبیاء(علیهم السلام) است، اگر بخواهیم فرهنگ اسلامی را در جامعه رواج دهیم باید قرآن، احادیث، سیره و سبک زندگی انبیاء را در جامعه حفظ و ترویج کنیم.

وی ضمن تبریک عید سعید غدیرخم افزود: یکی از ویژگی ها و برجستگی های غدیر حدیث منزلت است که به صد طریق توسط علمای اهل سنت و بیش از 70 طریق توسط علمای شیعه بیان شده و همه مناصب و خصوصیات وارد شده به حضرت علی (ع) بر می گردد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه اسلامی بودن در همه ارگان ها و نهادها باید با انجام کارهای اسلامی و موازین شرعی تبیین و معرفی شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی از موارد کارهایی از سوی برخی دستگاه ها که پسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های کلی اسلامشهر در حوزه فرهنگ باید در شورای فرهنگ عمومی تبیین شود

سیاست های کلی اسلامشهر در حوزه فرهنگ باید در شورای فرهنگ عمومی تبیین شود