مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 ساعت 04:382019-08-22سياسي

امروز آخرین مهلت ثبت اطلاعات خسارات سیل زدگان در سامانه وزارت کشور


مسئول کارگروه فناوری اطلاعات و آمار قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده گفت: سامانه سجاد(سامانه جامع امداد و بازسازی دولت) 31 مرداد ماه بسته خواهد شد و بعد از این تاریخ اطلاعات جدیدی ثبت نمی شود.

- مسئول کارگروه فناوری اطلاعات و آمار قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده گفت: سامانه سجاد(سامانه جامع امداد و بازسازی دولت) 31 مرداد ماه بسته خواهد شد و بعد از این تاریخ اطلاعات جدیدی ثبت نمی شود.

امیر شجاعان در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: در سامانه سجاد(سامانه جامع امداد و بازسازی دولت) ارتباط مان با سازمان ها و دستگاه هایی است که متولی بازسازی بوده یا خسارت هایی به آنها وارد شده است که بایستی این خسارت ها در سامانه سجاد دقیق و مکان محور وارد شوند.

وی با بیان اینکه برای ثبت اطلاعات در این سامانه زمان مشخصی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: سامانه سجاد پایان مرداد ماه بسته خواهد شد و بعد از این تاریخ اطلاعات جدیدی ثبت نمی شود.

همچنین تقریبا اطلاعات بیشتر دستگاه های مربوطه وارد شده است، اما هنوز برخی از استان ها و دستگاه ها در حال ورود اطلاعات هستند که بایستی آنها هم در این یکی دو روزه باقی مانده تا پایان مرداد، فعالیتشان را به اتمام برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت اطلاعات خسارات سیل زدگان در سامانه وزارت کشور

امروز آخرین مهلت ثبت اطلاعات خسارات سیل زدگان در سامانه وزارت کشور