مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 15:332019-08-21اقتصادي

حضور ستفا در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی


معاون توانمند سازی، اشتغال و کار آفرینی از حضور سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی (3 تا 9 شهریور 1398) در محل دائمی نمایشگاه های بین اللملی تهران (سالن های 8 الی 11) خبر داد.

- معاون توانمند سازی، اشتغال و کار آفرینی از حضور سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی (3 تا 9 شهریور 1398) در محل دائمی نمایشگاه های بین اللملی تهران (سالن های 8 الی 11) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیروس دشتی با اعلام این خبر، توضیح داد: سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) به منظور ارائه برخی از دستاوردها و محصولات تولید شده در حوزه صنایع دستی، در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی که از تاریخ 3 تا 9 شهریور 1398 در محل دائمی نمایشگاه های بین اللملی تهران (سالن های 8 الی 11) برگزار می شود، شرکت می کند.

وی افزود: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در 9 استان پایلوت نزدیک به 10 هزار نفر از متقاضیان در زمینه های مختلف صنایع دستی فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ستفا در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی

حضور ستفا در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی