مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 14:332019-08-21دانش

دانشجویان در 5 رشته جدید دانشگاه علمی کاربردی قم پذیرش می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسن نادری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو برای مهرماه 98 خبر داد و افزود: - رییس دانشگاه علمی کاربردی قم گفت: دانشجویان در 5 رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی قم پذیرش می شوند و درصد های اختصاص داده شده به 4 گروه اصلی با توجه به نیازسنجی در استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسن نادری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو برای مهرماه 98 خبر داد و افزود: فعالیت 6 مرکز دانشگاه علمی کاربردی در استان قم با ظرفیت سه هزار و 995 دانشجو قابل توجه بوده و با توجه به رسالت دانشگاه 40 درصد پذیرفتگان شاغل و 60 درصد با سهمیه آزاد وارد دانشگاه می شوند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم تعداد رشته های مراکز علمی کاربردی را 57 کد رشته محل اعلام کرد و گفت: مراکز با توجه به تخصص و محوریت خاص تأسیس خود دانشجو پذیرفته و 61 درصد رشته ها در مقطع کاردانی و 39 درصد آن در مقطع کارشناسی است.

وی از پذیرش دانشجو در 5 رشته جدید نیز خبر داد و تصریح کرد: درصد های اختصاص داده شده به 4 گروه اصلی با توجه به نیازسنجی در استان به ترتیب 49 درصد مدیریت، 39 درصد فرهنگ و هنر، 14 درصد صنعت و 8 درصد کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در 5 رشته جدید دانشگاه علمی کاربردی قم پذیرش می شوند

دانشجویان در 5 رشته جدید دانشگاه علمی کاربردی قم پذیرش می شوند