مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 14:082019-08-21سياسي

مهاجرت معکوس به روستا ها با طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، دکتر محمود عسکری آزاد در حاشیه ی چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر، با بیان این مطلب افزود: - رییس هیأت مدیره ی بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأکید کرد: احیای مشاغل روستایی، پدیده ی مهاجرت معکوس از شهر ها به روستا ها را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، دکتر محمود عسکری آزاد در حاشیه ی چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر، با بیان این مطلب افزود: اگر طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در یک بازه ی زمانی 10 ساله اجرایی شود، دیگر شاهد مهاجرت از روستا ها به شهر ها نخواهیم بود و حتی مهاجرت معکوس نیز اتفاق می افتد، همان گونه که هم اینک در برخی مناطق روستایی که مشاغل برکت در آن ها ایجادشده، می توانیم این موضوع را ببینیم.

وی احیای مشاغل روستایی و صادرات تولیدات و محصولات شان را از جمله اقدامات مهم بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در روستا ها برشمرد و اظهار داشت: طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت امسال در 6 هزار روستای محروم کشور عملیاتی می شود و 175 شهرستان در 28 استان نیز مشمول این طرح ها خواهند بود.

رییس هیأت مدیره ی بنیاد برکت از اجرایی شدن 19 هزار طرح اشتغال زایی با بیش از 40 هزار شغل در 3 هزار روستا در سال گذشته خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت معکوس به روستا ها با طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت

مهاجرت معکوس به روستا ها با طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت