مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 13:082019-08-21سياسي

انجام کدام پرواز داخلی در فرودگاه امام(ره) می صرفد؟!


انتقال بخشی از پروازهای داخلی از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) با مسائل و حواشی بسیاری همراه بود و به گفته یک کارشناس هواپیمایی، - انتقال بخشی از پروازهای داخلی از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) با مسائل و حواشی بسیاری همراه بود و به گفته یک کارشناس هواپیمایی، عملیاتی شدن پروازهای داخلی که تنها با یک ایرلاین آن هم به صورت موردی که مشخص نیست چند تا بلیت فروخته شده یا نشده به معنی انتقال نیست و به جای اینکه بدون مطالعه چنین تصمیمی را اجرایی کنیم باید در وهله نخست، بررسی های کارشناسی و برنامه ریزی برای آن انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی افتتاح ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) بخشی از پروازهای خارجی ترمینال یک به سلام منتقل و مقرر شد تا و این خود حق انتخاب دادن به مردم است.

در این رابطه علیرضا منظری - معاون سابق سازمان هواپیمایی کشوری - نظر دیگری دارد و معتقد است که این نوع پروازها به شرط آنکه قیمت بسیار مناسب تری نسبت به پروازهای فرودگاه مهرآباد داشته باشد و برای پروازهای کوتاه استفاده نشود می تواند صرفه اقتصادی داشته باشد و به رونق آن نیز امیدوار بود.

وی افزود: تا زمانی که فرودگاه مهرآباد وجود دارد نمی توان درباره پروازهای کوتاه چنین سیاستی را اتخاذ کرد و آن را به فرودگاه امام خمینی(ره) انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام کدام پرواز داخلی در فرودگاه امام(ره) می صرفد؟!

انجام کدام پرواز داخلی در فرودگاه امام(ره) می صرفد؟!