مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 12:432019-08-21سياسي

غدیر؛ بزرگترین آزمون اخلاقی امت پیامبر(ص)


مدرس حوزه علمیه غدیر را بزرگترین و مهمترین عید مسلمانان دانست و یادآور شد: پیامبر(ص) 23 سال زحمت کشید تا مهندسی اخلاقی را پیاده کند و بزرگترین آزمون را از امتش گرفت، - مدرس حوزه علمیه غدیر را بزرگترین و مهمترین عید مسلمانان دانست و یادآور شد: پیامبر(ص) 23 سال زحمت کشید تا مهندسی اخلاقی را پیاده کند و بزرگترین آزمون را از امتش گرفت، اما همه در پذیرش ولایت مردود شدند لذا غدیر اوج مهندسی اخلاقی رسول خدا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا – منطقه گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رفعتی در مراسم تجلیل از 450 خانواده شهید سادات گیلان که در حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار شد، اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی امام زمان(عج) را آرمان شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا ولایتمدار بودند.

وی غدیر را سرآغاز ولایت دانست و عنوان کرد: امیرالمومنین(ع) نه تنها در عالم هستی مظلوم است، بلکه در بین پیروانش نیز مظلومیت دارد، زیرا کمتر کسی است که نهج البلاغه را مطالعه کرده و با ابعاد شخصیتی مولای متقیان انس گرفته باشد.

مدرس حوزه علمیه جلوتر بودن اندیشه علی(ع) از مردم زمانه را اوج مظلومیت ایشان دانست و خاطرنشان کرد: امیرالمومنین همواره تلاش می کرد مسلمانان را به زندگی حقیقی رهنمون شود و سیره علوی الگوی خوب زندگی کردن است، اما هنوز نتوانسته ایم زندگی را از لسان علی(ع) تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدیر؛ بزرگترین آزمون اخلاقی امت پیامبر(ص)

غدیر؛ بزرگترین آزمون اخلاقی امت پیامبر(ص)