مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 11:082019-08-21دانش

دانشگاه آزاد به سمت کارآمدسازی در آموزش تغییر جهت داده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در چهاردهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در گام دوم فعالیت خود به سمت کارآمدسازی در آموزش و متناسب سازی با سند توسعه استان ها تغییر جهت داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در چهاردهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، گفت: امیدوارم عیدی ما موفقیت نظام و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری و فرج صاحب الامر (عج) باشد.

وی با اشاره به نقش هیأت امنا های استانی، اظهار داشت: در گذشته دانشگاه آزاد اسلامی، دو دوره فعالیت قابل تقسیم است؛ گام اول دانشگاه از ابتدای تأسیس تا سال 1396 بود که دوره گسترش کمی بود که دانشگاه را به یک شبکه اجتماعی، علمی و فرهنگی تبدیل کرد که یک میلیون و 700 هزار دانشجو را در خود جای داد.

دوره اول باعث شد دانشگاه آزاد اسلامی از حالت نخبگانی به دانشگاه گسترده وارد شود و 48 درصد جوانان جذب دانشگاه شوند که این دوره نقاط قوت و ضعف خود را داشت.

طهرانچی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، یکی از موارد توفیق نظام را تعداد بالای فارغ التحصیلان دانشگاهی و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد به سمت کارآمدسازی در آموزش تغییر جهت داده است

دانشگاه آزاد به سمت کارآمدسازی در آموزش تغییر جهت داده است