مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 10:182019-08-21سياسي

پای سل حیوانی به فضای مجازی خرم دره کشیده شد


شهروندان به شایعاتی که باعث تشویش اذهان عمومی می شود، توجهی نکرده و به تهیه گوشت قرمز از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی اقدام کنند تا نسبت به سلامت گوشت اطمینان داشته باشند.

- رییس دامپزشکی خرم دره گفت: شهروندان به شایعاتی که باعث تشویش اذهان عمومی می شود، توجهی نکرده و به تهیه گوشت قرمز از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی اقدام کنند تا نسبت به سلامت گوشت اطمینان داشته باشند.

مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تصاویر گوشت منتشره در فضای مجازی شهرستان خرم دره و ادعای آلوده بودن آن با سل حیوانی، عنوان کرد: کارشناسان ادارات دامپزشکی در همه کشتارگاه های دام و طیور مستقر بوده و نسبت به بازرسی از یکایک لاشه ها اقدام می کنند.

وی تصریح کرد: برخی از بیماری های دام و طیور قبل از کشتار و از روی علائم بالینی قابل تشخیص و برخی از آن ها از روی امعا و احشا، لاشه و قطعات گوشت توسط کارشناسان دامپزشکی تشخیص و حسب مورد از چرخه مصرف انسانی خارج می شوند.

این مسئول با اشاره به این که علل موجود در تصویر منتشره می تواند علل پاتولوژیک یا فیزیولوژیک داشته و تا زمانی که لاشه دام موجود نباشد قضاوت در این خصوص میسر نیست، بیان کرد: به همین دلیل هرگونه کشتار غیرمجاز دام در خارج از کشتارگاه به دلیل نبود بازرسی و نداشتن قابلیت تشخیص بیماری، مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای سل حیوانی به فضای مجازی خرم دره کشیده شد

پای سل حیوانی به فضای مجازی خرم دره کشیده شد