مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 10:082019-08-21بين الملل

مسئول اسراییلی از موعد جدیدی درباره پرده بردای ترامپ از معامله قرن خبر داد


یک مسئول اسراییلی اعلام کرد که احتمالا رییس جمهوری آمریکا بخش سیاسی طرح صلح موسوم به معامله قرن را طی هفته های آتی اعلام می کند.

- یک مسئول اسراییلی اعلام کرد که احتمالا رییس جمهوری آمریکا بخش سیاسی طرح صلح موسوم به "معامله قرن" را طی هفته های آتی اعلام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم ، این مسئول اسراییلی که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد: ممکن است دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا طی هفته های آتی بخش سیاسی معامله قرن را اعلام کند، اما دست آخر این موضوع به خود وی بر می گردد.

این مسئول اسراییلی در خصوص موضع تل آویو در قبال معامله قرن گفت، اگر طرح صلح دولت ترامپ شامل بندهایی باشد که با منافع تل آویو تعارض داشته باشد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل با آن مخالفت خواهد کرد.

وی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در سفرش به کی یف، پایتخت اوکراین که روز سه شنبه (بیستم اوت) پایان یافت، همراهی کرد، عنوان داشت: ما به دولت آمریکا برخی از بندهایی را که برای تل آویو خط قرمز قلمداد می شود، اعلام کردیم.

این مسئول اسراییلی اعلام کرد: ما مخالف کوتاه آمدن از این بندها هستیم که از مهم ترین آنها خارج کردن شهرک نشین ها از کرانه باختری به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول اسراییلی از موعد جدیدی درباره پرده بردای ترامپ از معامله قرن خبر داد

مسئول اسراییلی از موعد جدیدی درباره پرده بردای ترامپ از معامله قرن خبر داد