مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 08:582019-08-21ورزشي

پاسخ هادی زاده به گرفتن ورودی 300 هزار تومانی از دوومیدانی کاران نابینا


رییس انجمن فدراسیون دوومیدانی نابینایان و کم بینایان گفت: مسابقاتی که در ساری برگزار شد لیگ باشگاهی و شانس مجدد برای حضور در تیم ملی بود که تیم ها برای شرکت در این مسابقات باید به حساب فدراسیون ورودی پرداخت می کردند.

- علی اصغر هادی زاده در گفت وگو با ایسنا، درباره مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم بینایان که در ساری برگزار شد و 4 نفر از بانوان دوومیدانی کار نابینا به دلیل عدم پرداخت ورودی 300 هزار تومانی از سوی هیات استان همدان مسابقات را از دست دادند ، افزود: مسابقاتی که در ساری برگزار شد لیگ باشگاهی و شانس مجدد برای حضور در تیم ملی بود تا نفرات برتر را بتوانیم برای شرکت در مسابقات جهانی امارات گزینش کنیم.

البته انتخابی تیم ملی خرداد زیر نظر IPC برگزار شد که در این مسابقات چون رکورد زنان با رکورد پیش بینی شده فاصله زیادی داشت و هیچ شانسی برای حضور در تیم ملی را نداشتند تصمیم بر این شد تا با برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی شانس دوباره ای به دوومیدانی کاران برای حضور در تیم ملی داده شود.

وی گفت: این مسابقات چون به صورت لیگ باشگاهی برگزار می شد نه انتخاب تیم ملی، تمام تیم ها موظف بودند برای شرکت در این رقابتها با جذب اسپانسر به حساب فدراسیون ورودی پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ هادی زاده به گرفتن ورودی 300 هزار تومانی از دوومیدانی کاران نابینا

پاسخ هادی زاده به گرفتن ورودی 300 هزار تومانی از دوومیدانی کاران نابینا