مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 08:382019-08-21اجتماعي

اورژانس اجتماعی چگونه به مشکلات تماس گیرندگان رسیدگی می کند؟


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران ضمن تشریح نحوه رسیدگی سازمان بهزیستی به تماس های برقرار شده با خط اورژانس اجتماعی از همه شهروندان خواست تا موارد مربوط به آسیب های اجتماعی به ویژه کودک آزاری را به خط اورژانس اجتماعی (123) اطلاع دهند.

- معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران ضمن تشریح نحوه رسیدگی سازمان بهزیستی به تماس های برقرار شده با خط اورژانس اجتماعی از همه شهروندان خواست تا موارد مربوط به آسیب های اجتماعی به ویژه کودک آزاری را به خط اورژانس اجتماعی (123) اطلاع دهند.

مهشید موقر در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که طی سال گذشته بیش از 7830 تماس با خط اورژانس اجتماعی در تهران برقرار شده است گفت: در صورتی که برای حمایت از افراد تماس گیرنده نیاز به مداخله مرکز فوریت های پلیس 110 وجود داشته باشد هماهنگی های لازم با مرکز صورت می گیرد.

وی با بیان این که پس از تماس با خط 123 کارشناسان این مرکز با ارائه راهنمایی به انجام مداخله لازم و بررسی مشکل فرد تماس گیرنده می پردازند اظهار کرد: این کارشناسان با توجه به نوع مشکل فرد او را به یکی از مراکز مداخله در بحران خدمات سیار و در صورت نیاز به منابع اجتماعی درون و برون سازمان بهزیستی ارجاع می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس اجتماعی چگونه به مشکلات تماس گیرندگان رسیدگی می کند؟

اورژانس اجتماعی چگونه به مشکلات تماس گیرندگان رسیدگی می کند؟