مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مرداد 1398 ساعت 23:482019-08-20ورزشي

از دست رفتن شانس تصاحب سهمیه پارالمپیک به خاطر 300 هزار تومان!


بانوان دوومیدانی کار نابینا و کم بینا در حالی تمرینات خود را به دلیل نداشتن پیست مناسب در خیابان ها و پارک های استان همدان پیگیری می کردند تا در مسابقات لیگ باشگاهی و شانس مجدد انتخابی تیم ملی در ساری شرکت کنند که به خاطر عدم حمایت مسوولان اداره کل ورزش .

- از دست رفتن شانس تصاحب سهمیه پارالمپیک به خاطر 300 هزار تومان! بانوان دوومیدانی کار نابینا و کم بینا در حالی تمرینات خود را به دلیل نداشتن پیست مناسب در خیابان ها و پارک های استان همدان پیگیری می کردند تا در مسابقات لیگ باشگاهی و شانس مجدد انتخابی تیم ملی در ساری شرکت کنند که به خاطر عدم حمایت مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از حضور در این مسابقات بازماندند.

سهیلا مرادی مربی تیم دوومیدانی نابینایان و کم بینایان بانوان استان همدان در گفت وگو با ایسنا، افزود: تیم دوومیدانی نابینایان و کم بینایان بانوان استان همدان در حالی خود را برای حضور موفق در مسابقات لیگ باشگاهی و شانس مجدد برای حضور در تیم ملی در ساری آماده می کرد که به دلیل عدم همکاری هیئت دوومیدانی و حمایت نکردن مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از نظر مالی، اعزام تیم به این مسابقات لغو شد و بانوان دوومیدانی کار نابینا و کم بینا شانس حضور خود را در مسابقات جهانی امارات که آخرین مرحله کسب سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دست رفتن شانس تصاحب سهمیه پارالمپیک به خاطر 300 هزار تومان!

از دست رفتن شانس تصاحب سهمیه پارالمپیک به خاطر 300 هزار تومان!