مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مرداد 1398 ساعت 08:132019-08-20فناوري

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای مدیریت مالی و بودجه کاربران


اپلیکیشن های موبایلی مختلفی در پلت فرم فروشگاه گوگل پلی استور وجود دارد که به کاربران امکان مدیریت بر میزان دخل و خرج آنها را می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید شما نیز جز آن دسته از افراد و کاربرانی باشید که تصمیم گرفته است بر میزان دخل و خرج خود مدیریت و کنترل بیشتری داشته باشد.

بنابراین لازم است به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری، از اپلیکیشن های موبایلی مخصوص مدیریت مالی و بودجه کاربران که در فروشگاههای آنلاین و اینترنتی همچون گوگل پلی استور وجود دارند، استفاده کنند تا بتوانند بر روی میزان درآمد و مخارج خود نظارت بیشتری داشته باشند.

گزارشی که در وب سایت android authority آمده است، بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای مدیریت بودجه را به کاربران و علاقمندان پیشنهاد می دهد که در زیر به آنها اشاره شده است: 1.

اندرو مانی (AndroMoney) این اپلیکیشن اندرویدی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برنامه های موبایلی به منظور مدیریت و ردیابی میزان دخل و خرج کاربران در فضای محازی به شمار می رود که علاوه بر سیستم عامل آی او اس، در نسخه وب نیز به کاربران اجازه می دهد از خدمات آن بهره مند شوند.

از جمله مهم ترین قابلیت های اپلیکیشن مذکور می توان به استفاده هم زمان از چند اکانت، پشتیبانی از عملکردهای مختلف در اکانت های مختلف، عملیات مالی، پشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای مدیریت مالی و بودجه کاربران

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای مدیریت مالی و بودجه کاربران