مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 14:082019-08-19اقتصادي

هجوم مردم برای خرید کالا از چالش های تنظیم بازار


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: هجوم مردم برای خرید کالاهای مختلف، از مهم ترین چالش های پیش روی تنظیم بازار است.

- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان مطرح کرد؛ هجوم مردم برای خرید کالا از چالش های تنظیم بازار مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: هجوم مردم برای خرید کالاهای مختلف، از مهم ترین چالش های پیش روی تنظیم بازار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا آبی پور صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم دره با بیان این که کشور در شرایط تحریم قرار دارد، ادامه داد: اگر چه این تحریم ها فرصت هایی را نیز برای کشور ایجاد کرده است اما اثراتی نیز در پی داشته است که گاهی در بازار شاهد آن هستیم.

آبی پور یادآور شد: شبکه تحریم ها سبب شده است که در حوزه انتقال ارز به کشور با مشکل مواجه باشیم اما این امر دلیل بر این نیست که در حوزه مدیریتی داخلی دچار مشکل شویم.

این مسئول، ضعف در قوانین را یکی از چالش های پیش روی کشور در شرایط فعلی عنوان کرد و افزود: قوانین موجود برای شرایط عادی وضع شده و این قوانین جواب گوی شرایط فعلی نیست.

وی با اشاره به این که کارهای صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی نیازمند اطلاع رسانی است، تصریح کرد: مدیران باید اهتمام بیشتری در بیان عملکردها و انتشار آن داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم مردم برای خرید کالا از چالش های تنظیم بازار

هجوم مردم برای خرید کالا از چالش های تنظیم بازار