مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 13:582019-08-19سياسي

رییسی: آزادی نفتکش ایرانی کافی نیست/ باید خسارت پرداخت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی قضایی با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، تصریح کرد: خداوند با اعطای ولایت امیرالمومنین (ع) و فرزندان بزرگوار ایشان بر بشریت منت نهاد و ولایت عطیه ای الهی برای .

- رییسی: آزادی نفتکش ایرانی کافی نیست؛ باید خسارت پرداخت شود رییس قوه قضاییه با اشاره به آزادی نفتکش گریس-1 با حکم دیوان عالی جبل الطارق، بر ضرورت پیگیری های حقوقی برای دریافت خسارت از توقیف کنندگان این نفتکش تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی قضایی با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، تصریح کرد: خداوند با اعطای ولایت امیرالمومنین (ع) و فرزندان بزرگوار ایشان بر بشریت منت نهاد و ولایت عطیه ای الهی برای همه بندگان و عوالم هستی است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز خدا را شاکریم که جلوه ولایت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم، ولایت فقیه و حاکمیت فقه و آموزه های دین را از برکات غدیر دانست و ادامه داد: در این جلوه، آنچه از خوبیها و برکات می بینیم ناشی از برکات ولایت است؛ لذا با همه عربده کشی ها و ظلم و تعدی دشمنان، تمام ترفندها، مکرها و حیله هایشان نقش بر آب است چون این نظام، جلوه ولایت علوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: آزادی نفتکش ایرانی کافی نیست/ باید خسارت پرداخت شود

رییسی: آزادی نفتکش ایرانی کافی نیست/ باید خسارت پرداخت شود