مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 12:132019-08-19سياسي

بیانیه گام دوم، منشور راهبردی صداوسیماست


رییس سازمان صدا و سیما در اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی، بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را منشور راهبردی حال و آینده جمهوری اسلامی و صدا و سیما دانست و از همکارانش در این سازمان خواست، - این منشور را منشأ برنامه سازی و دیگر فعالیت های این سازمان قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، علی عسکری در این مراسم، جشنواره تولیدات مراکز استانی را فرصتی برای رصد و ارزیابی محصولات رسانه ای صداوسیمای مراکز استان ها دانست و گفت: این جشنواره صرفا یک جشنواره نیست بلکه کارگاه تمام عیاری است که مملو از تلاش و عشق و خلق زیبایی ها در سراسر کشور است و ثمرات آن بسیار ارزشمند است.

وی از اعیاد پرفیض قربان و غدیر و اهمیت واقعه غدیر نیز یاد کرد و گفت: پیامبراسلام (ص) در روز غدیر به زیبایی در خطبه غدیر از سجایای امیرالمومنین(ع) و درباره ولایت و آینده تاریخ سخن گفتند و رسالتشان را تکمیل کردند.

رییس سازمان صداوسیما با یادآوری جشنواره پیشین تولیدات مراکز استانی و اوضاع کشور در سال 97، از تلاش دشمن برای تخریب نظام و عملیات روانی علیه ملت ایران سخن گفت که به همت مردم و با تأسی از مقام معظم رهبری و تلاش همه دستگاه های کشور از جمله رسانه ملی با شکست مواجه شد و مردم ایران قدرتمندانه در چهلمین جشن پیروزی انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم، منشور راهبردی صداوسیماست

بیانیه گام دوم، منشور راهبردی صداوسیماست